Věrnostní program
Vážení hosté,
rádi bychom Vám poděkovali za Vaši věrnost a návštěvy našeho malebného resortu. Můžete tak být, na Vaši žádost, zařazeni do Věrnostního programu. Veškeré informace i podmínky naleznete níže.
Přihlášku do Věrnostního programu naleznete ZDE.
Věříme, že oceníte i originální názvy kategorií, které, podle nás, krásně náleží lázním.
Věrnostního program pro samoplátce
ZÁKLADNÍ PRAMEN (od 0. lůžkonoci)
Podmínky pro vstup do členství:
- vyplnění přihlášky do věrnostního programu,
K členství se vztahují následující výhody:
- pravidelný newsletter s akčními nabídkami Společnosti,
- budoucí možnost do zařazení do vyšší kategorie.
BRONZOVÝ PRAMEN (od 36. lůžkonoci)
STŘÍBRNÝ PRAMEN (od 81. lůžkonoci)
ZLATÝ PRAMEN (od 151. lůžkonoci)
Věrnostního program pro pojištěnce
LÁZEŇSKÝ ŠVIHÁK (4 a více absolvovaných lázeňských pobytů)
Podmínky pro vstup do členství:
- vyplnění přihlášky do věrnostního programu,
- absolvování nejméně 4 lázeňských pobytů zajištěných zdravotní pojišťovnou.
K členství se vztahují následující výhody:
- 30% sleva na parkování (platí pro pokoje kategorie Economy a Standard),
- 10% sleva na doplatek za ubytování v pokoji kategorie Standard (platí i pro dvoulůžkový pokoj Standard),
- 20% sleva na doplatek za ubytování v jednolůžkovém pokoji kategorie Superior a apartmá,
- 1x sportovní aktivita za pobyt zdarma,
- 1x vstup do wellness centra s bazénem (60 min.) zdarma (nevztahuje se na privátní vstup),
- župan zdarma k dispozici v průběhu celého pobytu (platí pro pokoje kategorie Economy a Standard).
LÁZEŇSKÝ PROFESIONÁL (7 a více absolvovaných lázeňských pobytů)
Přihlášku do Věrnostního programu naleznete ZDE.
Všeobecné podmínky věrnostního programu LÁZNĚ LIBVERDA, a.s. platné a účinné od 1. 7. 2024 (dále jen „Všeobecné podmínky“)
Věrnostní program LÁZNĚ LIBVERDA, a.s. pro individuální klienty (dále jen „Věrnostní program“) je program provozovaný společností LÁZNĚ LIBVERDA, a. s., zapsané v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Ústí nad Labem, sl. B 208, se sídlem Lázně Libverda 82, 463 62 Lázně Libverda (dále jen „Společnost“), jehož účelem je možnost poskytování speciálních výhod klientům, kteří pravidelně využívají služeb Společnosti.
1. Členství ve Věrnostním programu je bezplatné. Klientem Věrnostního programu (dále jen „Klient“) se může stát každá fyzická osoba starší 18 let po vyplnění údajů v přihlášce a odesláním této přihlášky elektronicky na adresu: rezervace@lazne-libverda.cz.
2. Zájemce o Věrnostní program je povinen vyplnit údaje v přihlášce čitelně, nejlépe hůlkovým písmem. Členství ve Věrnostním programu nevzniká automaticky (bez podepsané přihlášky). Z hlediska zpracování osobních údajů (GDPR) je vždy vyžadován písemný souhlas.
3. Vyplněním, podpisem a odesláním přihlášky souhlasí vstupující Klient s pravidly členství a s těmito Všeobecnými podmínkami. Dále potvrzuje souhlas se zpracováním osobních údajů (GDPR), které slouží k zasílání informací o novinkách a nabídkách Společnosti.
4. Klient může čerpat bonusové výhody Věrnostního programu po podání platné přihlášky a aktivaci jeho členství. Slevu na pobyt spojenou s některou úrovní členství ve Věrnostním programu může však Klient čerpat až na další objednaný pobyt, tudíž nelze zlevnit již probíhající pobyt. Společnost si na aktivaci členských výhod vyhrazují nezbytně nutnou dobu.
5. Aktivaci členství ve Věrnostním programu a určení úrovně Věrnostního programu provádí rezervační oddělení Společnosti.
6. Úrovně Věrnostního programu jsou následující
6.1. Věrnostní program pro samoplátce
Základní pramen
Bronzový pramen (po odbydlení více než 35 nocí)
Stříbrný pramen (po odbydlení více než 81 nocí)
Zlatý pramen (po odbydlení více než 150 nocí)
Odbydlenou nocí se rozumí pobyt na 1 noc uskutečněný Klientem v hotelích a ubytovacích zařízeních Společnosti rezervovaných napřímo osobně, telefonicky či emailem prostřednictvím rezervačního oddělení, anebo online přes rezervační systém na webových stránkách Společnosti.
Do odbydlených nocí se nezapočítávají:
- Pobyty absolvované před 1. 1. 2019. Pro další hodnotící období se vždy zahrnuje počet za 5 let (př. v roce 2026 se zahrne počet nocí 1. 1. 2020-31. 12. 2025).
- Pobyty zakoupené prostřednictvím cestovní kanceláře, cestovní agentury nebo jiného zprostředkovatele (např. firemní pobyty atd.).
- Pobyty objednané prostřednictvím jiného on-line rezervačního systému, než je rezervační systém na webových stránkách Společnosti.
- Pobyty zajištěné zdravotní pojišťovnou (komplexní/příspěvková lázeňská péče).
- Pobyty zakoupené v rámci skupinových rezervací.
Stav odbydlených nocí eviduje Rezervační oddělení.
6.2. Věrnostní program pro pojištěnce
Lázeňský švihák (4 a více pobytů)
Lázeňský profesionál (7 a více pobytů)
Pobytem se rozumí léčebný pobyt v rámci komplexní nebo příspěvkové lázeňské léčby uskutečněný Klientem v hotelích a ubytovacích zařízeních Společnosti rezervovaných napřímo nebo prostřednictvím nemocnice či kliniky. Do součtu se nezahrnují předčasně ukončené pobyty.
Do výpočtu se zahrnují pobyty absolvované po 1. 1. 2019. Pro další hodnotící období se vždy zahrnuje počet za 5 let (př. v roce 2026 se zahrne počet pobytů 1. 1. 2020-31. 12. 2025).
Stav realizovaných pobytů eviduje Rezervační oddělení.
7. Sleva je individuální, nelze ji přenést na jinou osobu. Je přímou odměnou pro věrné zákazníky.
8. Pro využití slev z jednotlivých úrovní věrnostního programu je nutno vždy před vytvořením rezervace kontaktovat rezervační oddělení Společnosti. O výhody je nutné se přihlásit před každou rezervací:
Tel.: +420 482 368 100, 101, 102, 103
E-mail: rezervace@lazne-libverda.cz
Po – Pá: 7:00 – 17:00
9. Sleva náležící k jednotlivé dosažené úrovni členství se vztahuje pouze na individuálně objednané léčebné, wellness pobyty nebo hotelové ubytování rezervované osobně, telefonicky či emailem prostřednictvím rezervačního oddělení Společnosti, anebo online přes rezervační systém na webových stránkách Společnosti.
10. Slevy nelze slučovat s jinými nabídkami, slevami či úhradu formou benefitů. Výhody je možné kombinovat s úhradou pobytů přes FKSP.
11. Klient je oprávněn kdykoliv ukončit svou účast ve Věrnostním programu. Může tak učinit osobním oznámením rezervačnímu oddělení Společnosti anebo prostřednictvím e-mailu na adresu rezervačního oddělení Společnosti.
12. Uplatnění výhod je možné po prvotním podpisu přihlášky do Věrnostního programu.
13. Společnost si vyhrazuje právo kdykoliv ukončit členství Klienta ve Věrnostním programu, a to zejména pokud Klient uvedl v přihlášce nesprávné, nepravdivé či zkreslené údaje, anebo jinak poruší tyto Všeobecné podmínky.
14. Platnost Věrnostního programu není časově omezena. Společnost si vyhrazuje právo kdykoliv změnit podmínky, rozsah výhod Věrnostního programu a dobu jejich poskytování. Nové podmínky jsou platné a účinné dnem jejich zveřejnění na Internetových stránkách Společnosti. Okamžikem platnosti a účinnosti nových podmínek tyto Všeobecné podmínky zanikají.
15. Společnost si vyhrazuje právo kdykoliv ukončit Věrnostní program.
16. Tyto Všeobecné podmínky jsou platné a účinné dnem uvedeným v jejich záhlaví.